Tuesday 26 January 2021

Institusi Pinjaman Berlesen adalah syarikat atau agensi yang ditubuhkan untuk membantu mereka yang mempunyai rekod CTOS atau telah disenaraihitam (blacklist). Di mana, mereka ini tidak dapat memohon pinjaman melalui institusi kewangan seperti Bank atau koperasi Pinjaman Peribadi terbuka untuk kakitangan kerajaan, swasta atau pencen yang bekerja tetap dan gaji masuk melalui bank..


Hanya document ringkas untuk proces loan anda. Semakan kelayakan adalah secara percuma sahaja! Tiada caj bayaran deposit untuk semak kelayakan atau process loan anda..


Kami memerlukan 4 document(kwsp):-

Salinan kad pengenalan
Slip gaji 3 bulan(terkini) 
Slip penyata bank 3 bulan(terkini) 
Bil air@Bil api

PERHATIAN!! PINJAMAN KAMI KENA PROCES DOCUMENT TERLEBIH DAHULU UNTUK SUBMIT PADA HR. PAYMENT DAN TEMPOH BAYARAN AKAN DIBINCANGKAN DI OFFICE!!


Office kami di NO 21A TINGKAT 1 JALAN BANGSAR 59200 KL
Kami juga cover area KL dan  Selangor


Jika berminat boleh whatsapp saya di wasap.my/60178855539 untuk info lanjut mengenai pinjaman


2 comments:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com Whatsapp +918929509036

    ReplyDelete
  2. Hello semua,
    Nama saya Encik, Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya seorang lelaki yang gembira hari ini? dan saya memberitahu diri saya bahawa mana-mana pemberi pinjaman yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari keadaan miskin kami, saya akan merujuk mana-mana orang yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya memerlukan pinjaman sebanyak € 300,000.00 untuk memulakan hidup saya sepenuhnya kerana saya seorang Bapa tunggal dengan 2 orang anak Saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut kepada Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman sebanyak €300,000.00, dia seorang yang takut kepada Allah, jika anda memerlukan pinjaman dan anda akan membayar balik pinjaman sila hubungi dia beritahu dia bahawa (Encik, Rugare Sim) merujuk anda kepadanya. Hubungi En, Mohamed Careen melalui e-mel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
    Nama pertama......
    Nama tengah.....
    2) Jantina:.........
    3) Amaun Pinjaman Diperlukan:.........
    4) Tempoh Pinjaman:.........
    5) Negara:.........
    6) Alamat Rumah:.........
    7) Nombor Telefon Bimbit:.........
    8) Alamat e-mel..........
    9) Pendapatan Bulanan:.....................
    10) Pekerjaan:..........................
    11) Laman web manakah anda di sini tentang kami.....................
    Terima kasih dan salam mesra.
    E-mel arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete

  UNTUK PERTANYAAN LEBIH LANJUT  BOLEH WHATSAPP OR CALL KAMI TERUS  017 885 5539 / 014 224 8223 (RINA) PAKAR PERUNDING