Friday 15 February 2019

PINJAMAN PERIBADI

Berminta buat pinjaman tunai ?
Nak selesai hutang lama ?
Terdesak nak pakai duit kerana hal kecemasan ?
Nak kahwin,nak kirim duit ke kampung ?
Saya bukan Ejen yang mewakili mana-mana pihak!Saya adalah staf pinjaman Wang berlesen!Saya membantu mereka benar-benar memerlukan!


==============================

Syarat kelayakan peminjam :

• Warganegara Malaysia • Umur 18 ke atas • Kakitangan kerajaan/ swasta/ Pencen /kilang/ hotel/ pasaraya• Gaji masuk bank ( Auto-Credit )

==============================


Call / Wasap 017 885 5539
Laman Web : pinjamanwangbangsar.blogspot.com

1 comment:

  1. PROBLEM KEWANGAN TERLIBAT

    Terima kasih banyak Mr Walker untuk membuat impian saya datang. saya mendapat kad atm kosong dari beliau. Pada mulanya apabila saya melihat saya memberi komen mengenai dia saya hanya merasakan saya cuba melihat apakah perkara itu akan berubah untuk saya kerana saya seorang ibu tunggal dengan 2 anak. Saya menghubungi Encik Walker kerana nama yang sama dengan suami saya yang terdahulu saya mempunyai kepercayaan dan mengikut langkahnya, saya memerlukan sedikit bayaran untuk mendapatkan kad tetapi ia tidak lagi berterima kasih 5 hari saya mendapat kad saya dihantar ke saya di sini di Canberra , Australia. Dalam masa kurang dari dua minggu sekarang saya telah mengeluarkan wang tunai $ 12.000 dolar di mana-mana POS atau mesin ATM setiap hari mengeluarkan $ 600. Saya sangat gembira kini membayar bil saya dan cukup untuk makan dan menjaga anak-anak saya. Terima kasih Mr Walker Hubungi dia: blankatm002@gmail.com

    ReplyDelete

  UNTUK PERTANYAAN LEBIH LANJUT  BOLEH WHATSAPP OR CALL KAMI TERUS  017 885 5539 / 014 224 8223 (RINA) PAKAR PERUNDING