Wednesday 5 September 2018




๐Ÿ“ขPINJAMAN PERIBADI BERLESEN SWASTA & KERAJAAN ๐Ÿ“ข
AREA KL/SELANGOR/PERAK

*sekiranya gaji cash tidak layak. tq.

✔ Gaji CHEQUE company masukkan layak!
✔ Gaji masuk bank dari company sahaja!
✔ Blacklist/Ccris/Ctos diterima!
✔ Pekerja kontrak diterima!
✔ Baru bekerja 3Bulan diterima!
✔ Ada pinjam lain tempat diterima!

❎ Gaji CASH/CHEQUE(sendiri masuk bank) tidak layak!
❎ KAMI BUKAN AH LONG!! BERDAFTAR SAH DENGAN EMAPS KPKT! 
๐ŸŽ‰ Proses 1 Jam sahaja!
๐ŸŽ‰ Tempoh pinjaman sehingga 6-36Bulan!
๐ŸŽ‰ Pinjaman 3-5x ganda gaji anda!
๐ŸŽ‰ Gaji rendah boleh apply MAX loan!
๐ŸŽ‰ Ada servis runner ke tempat anda!
๐ŸŽ‰ Ada servis settle hutang Kad Kredit!

**JUMLAH PINJAMAN/TEMPOH BAYARAN/KADAR INTEREST BERGANTUNG KPD DOKUMEN LENGKAP SLEPAS ANDA SUBMIT KPD SAYA.**

Syarat² Kelayakan:
✅ Gaji melalui bank/cheque autodebit by company sahaja
✅ Bekerja lebih dari 3BULAN sahaja
✅ Area KL/SEL/PERAK

Dokumen yg Diperlukan:
๐Ÿ‘‰ 3bln Slip Gaji
๐Ÿ‘‰ 3bln Penyata Bank (On9 pun diterima)
๐Ÿ‘‰ Salinan IC
๐Ÿ‘‰ Bil Api/Air ( Gambar pun boleh)

KENAPA PILIH UTK BUAT DGN KAMI??

Kami merupakan SYARIKAT PINJAMAN WANG BERLESEN under KPKT!
๐Ÿ‘‰Kami ade ofis tetap & berdaftar 
๐Ÿ‘‰Kami akan sediakan agreement
๐Ÿ‘‰Pinjaman berdasarkan gaji & kemampuan anda.
๐Ÿ‘‰Anda setuju baru pinjaman di luluskan & serta merta dapat cash.
๐Ÿ‘‰ Interest TERMURAH!
๐Ÿ‘‰Tiada DEPOSIT/UPFRONT FEE
๐Ÿ‘‰Tak blh dtg office?? Xpe runner kami ready utk jumpa anda ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

==========================
UNTUK SEMAKAN KELAYAKAN :-
==========================
Sila hantar satu bulan payslip shj.
Hp๐Ÿ“ฑ017 885 5539 
*(whatsapps OR call untuk pertanyaan lebih lanjut!)
Emel ๐Ÿ“ง pinjamanwangbangsar@gmail.com



WAKTU OFIS : 9AM-5PM (ISNIN-JUMAAT) 
(SABTU - 9AM-1PM) 
AHAD&CUTI UMUM TUTUP.

7 comments:

  1. Saya membawa kabar baik kepada anda semua warganegara Malaysia di platform ini, ALLAH telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Mei 2019, kesaksian saya dan berita baik saya seperti ini, Nama saya Rosliza Binti Mohd Zaidi, saya tinggal di blok No 49 B 2 Felda Semencu 81900 Kota Tinggi Johor, saya seorang pemasar dan penasihat perniagaan di syarikat yang saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk memaklumkan semua ini. Platform ini adalah untuk mereka yang memerlukan dan mencari pinjaman yang ikhlas untuk berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk merobek anda dari wang susah payah anda.

    Suami saya dan saya berada dalam hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang kami dan kami menghubungi syarikat pinjaman dari Singapura yang pada Disember 2018, dan kami ditipu oleh pemilik syarikat dengan meminta kami untuk Bayar banyak bayaran yang kami bayar dan akhirnya kami tidak mendapat pinjaman, kami kehilangan kira-kira RM7,685 kepada sebuah syarikat pinjaman palsu di Singapura kerana kami memohon pinjaman sebanyak RM 250,000 dan dengan semua yuran yang kami bayar, kami tidak mendapat pinjaman dan suami saya dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat tempat saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan kita bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

    Kami berdoa kepada ALLAH untuk bantuan ilahi dan ALLAH mengarahkan kita kepada seorang hamba dan pada hari yang setia ini 20 Mei 2019, saya sedang melayari internet apabila saya dapat mencari keterangan seorang wanita dengan nama Fadzilah Binti dari Alor Setar, bagaimana ALLAH menukar kehidupan kewangannya melalui syarikat pinjaman yang dia minta saya menghubungi Puan Gonzalez dan dia memperkenalkan saya kepada Puan Mariela Gonzalez dan dia memberi saya keberanian dan saya memohon pinjaman dari Puan Mariela dan akhirnya dia membantu saya mendapatkan pinjaman di syarikat dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya sangat gembira.

     Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada rakan-rakan saya bahawa jika anda memerlukan pinjaman tulen asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat pada kadar faedah 2%, sila mendaftar melalui Puan Mariela Gonzalez melalui e-mel: (marielagonzalezloan@gmail.com). Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, (roslizamohdz@gmail.com). untuk maklumat lanjut.

    ALLAH memberkati kamu semua!
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Halo, semua, tolong, saya dengan cepat ingin menggunakan media ini untuk menyampaikan kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman kredit yang benar-benar mengubah hidup saya dari kemiskinan menjadi wanita kaya dan sekarang saya menjalani kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesukaran membiayai,


    Setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan saya ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah secara kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk meminta nasihat daripada rakan saya bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami membincangkannya dan kesimpulannya adalah mengenai seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat


    Saya memohon jumlah pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah rendah 2%, sehingga pinjaman yang diluluskan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan jaminan untuk pemindahan pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.


    Saya fikir itu adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira kerana akhirnya Tuhan memakbulkan doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan penghargaan sebenar, yang dapat memberikan harapan kepada hati saya.


    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana menjadikan hidup adil bagi saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU whatsapp: +1 (254) 276 -8402. untuk maklumat lebih lanjut mengenai cara mendapatkan pinjaman anda,

    E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU whatsapp: +1 (254) 276-8402.


    Jadi, terima kasih banyak kerana meluangkan masa anda untuk membaca mengenai kejayaan saya dan saya berdoa semoga Tuhan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda. Saya bernama kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk lebih banyak rujukan melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

    Terima kasih semua.

    ReplyDelete
  3. Nama saya Suyono Ratha, saya ingin menggunakan media ini untuk menasihati semua orang agar berhati-hati mendapatkan pinjaman Internet kerana banyak peminjam internet di sini semua penipu dan mereka hanya cerita untuk menipu wang anda, saya meminta pinjaman Rp750, 000,000, 00 dari seorang wanita di Turki dan saya memperoleh Rp25.000.000 tanpa mendapat pinjaman,

    Pada 12 Januari 2020, rakan saya KABU-LAYU di tempat kerja saya memerlukan saya pinjaman dari ACCESS LOAN FIRM dan dia akhirnya Menerima pinjaman. Saya tidak pernah mempercayainya sehingga saya pergi bersamanya ke bank untuk mengesahkannya dan saya kagum kerana saya sangat banyak wang hanya untuk mendapatkan pinjaman untuk keluarga saya.

    Semoga Tuhan memberkati Puan MARIA ALEXANDER atas apa yang telah dilakukannya kepada saya dan keluarga, saya memerlukan rakan-rakan saya untuk memaklumkan saya kepada seorang ibu yang baik.MARIA ALEXANDER, ACCESS LOAN FIRM, semoga dia memerlukan dan saya meminta pinjaman sebanyak Rp750,000,000, 00
    Saya memerlukan terma dan syarat pinjaman syarikat dan permohonan pinjaman saya diluluskan untuk saya tanpa tekanan dan kesukaran.


    Akhirnya, saya mendapat pinjaman di akaun bank saya dan saya meminta rakan saya KABU-LAYU untuk menerima pinjaman dan saya juga menyediakan banyak orang kepada Puan MARIA ALEXANDER ibu yang baik berharap mereka juga mendapat pinjaman mereka tanpa berlengah ..
    Saya mahu anda yang membaca kesaksian saya menghubungi ibu yang baik, anda memerlukan pinjaman dan anda juga akan memberikan bukti ibu yang baik.

    jadi saya menggunakan cara ini untuk setiap orang Indonesia dan orang lain yang sesuai yang membaca kesaksian saya dan dia memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan MARIA ALEXANDER melalui EMAIL: (mariaalexander818@gmail.com) (Whatsapp: +1 (254) 276-8402

    Anda masih boleh menghubungi saya memerlukan lebih banyak maklumat melalui EMAIL: suyonoratha@gmail.com

    Anda juga boleh menghubungi rakan saya KABU-LAYU melalui EMAILnya: kabulayu18@gmail.com
    terima kasih sekali lagi kerana membaca kesaksian saya, dan semoga Tuhan terus memberkati kita dan memberi kita kehidupan dan kesejahteraan.

    ReplyDelete
  4. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  5. Salam Semua.
    Saya Edi Sugiarto dari Yogyakarta, Allah telah dikaruniai dua orang anak dan Istri tercinta Linda Fitriawati, saya ingin membagikan kesaksian saya karena ALLAH mencintai saya. Setahun yang lalu saya sangat membutuhkan uang jadi saya berpikir untuk mengambil pinjaman. Kemudian saya bertemu seseorang, orang yang salah mengaku sebagai pemberi pinjaman, dan tidak tahu bahwa itu semua adalah penipuan. Saya ditipu seharga 27 juta Rupiah, dan mereka menolak untuk mentransfer pinjaman saya kepada saya, mereka juga berhenti mengirimi saya email sejak itu. Saya menjadi bingung, seluruh hidup saya hilang. Istri saya jatuh sakit dan ada tagihan rumah sakit yang harus dibayar jutaan, yang saya pikirkan saat ini hanya bunuh diri, teman saya bernama Santoso datang menemui saya pada hari yang naas itu, dia juga menjadi korban penipuan, dia memberi tahu saya tentang konferensi yang diselenggarakan oleh Ibu Wahyu Handoko untuk memberdayakan perempuan dan laki-laki yang ingin membuat kekayaan, dia meminta kakaknya untuk membantu saya mengurus istri dan anak-anak saya, jadi kami pergi untuk konferensi. Setelah semua motivasi berbicara, dia bertanya kepada kami pertanyaan "Apakah Anda Siap Untuk Apa yang Diperlukan Untuk Menjadi Kaya" dengan berani di jemaat kecil itu, saya berdiri dan berkata "YA" dan kami semua diminta untuk datang keesokan harinya dengan rencana bisnis .

    Kami pergi dan dia berbicara tentang bagaimana dia mendapatkan pinjamannya dan koneksinya melalui HELEN WILSON yang hebat, Pemberi Pinjaman online, segera saya takut, teman saya mendorong dan kami menghubungi Ibu Helen Wilson, seperti yang diarahkan oleh Wahyu Handoko dari konferensi. Saya dan teman saya mulai memproses sementara Pak Wahyu telah kembali, beberapa hari kemudian saya menerima telepon dari teman saya yang memberi tahu saya bahwa dia menerima peringatan dari bank, pinjamannya telah dilunasi, sudah terlambat sehingga saya tidak bisa pergi ke bank saya untuk konfirmasi, paginya pemberitahuan datang, akhirnya saya mendapat pinjaman sebesar 720 juta Rupiah dari Helen Wilson, setelah mengikuti proses hukum. kami diberi arahan untuk menyerahkan rencana bisnis kami dan meninggalkan uang di bank selama seminggu, kemudian Pak Handoko menelepon meminta kami untuk bertemu lagi yang kami patuhi, kami tiba di tempat itu dan melihat dampak orang asing terhadap perdagangan dan investasi, kami diberi kuliah dan kontak untuk mulai berinvestasi, dalam enam bulan melalui koneksi ibu Helen saya mulai mengimpor dan hari ini saya dan istri saya telah mendirikan dua perusahaan besar.

    Saya ingin Anda semua tahu bahwa satu-satunya pemberi pinjaman sejati yang saya saksikan adalah Ms. HELEN WILSON, hubungi dia hari ini dan Anda akan mendapatkan perubahan positif dalam hidup Anda, ini email helenwilson719@gmail.com. Anda dapat menghubungi saya di email saya sugiartoe385@gmail.com, untuk konfirmasi. Perhatikan, ada banyak pemberi pinjaman palsu online untuk menipu Anda, merobek Anda dari uang hasil jerih payah Anda, harus dari mereka pergi sejauh menyiapkan situs web pribadi mereka hanya untuk menipu Anda, pinjaman yang mengarahkan Anda untuk mengunjungi situs web palsu, mereka semua scammers .

    Jadi hubungi perusahaan induk Helen sekarang dan pinjaman Anda akan ditransfer kepada Anda saat Anda mengikuti proses hukum, sekali lagi ini adalah emailnya (helenwilson719@gmail.com) dan WA-nya: +1-585-326-2165 . ALLAH melihat hatiku dan dia tahu aku mengatakan yang sebenarnya dan tidak ada yang lain selain kebenaran.

    ReplyDelete
  6. Halo semuanya, saya ingin segera menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman sejati yang benar-benar mengubah hidup saya dari kemiskinan menjadi wanita kaya dan sekarang saya memiliki hidup yang sehat tanpa stres dan kesulitan keuangan,

    Setelah berbulan-bulan mencoba mendapatkan pinjaman di internet dan saya ditipu 32 juta, dari dua pemberi pinjaman yang berbeda. Saya melamar karena saya membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan bisnis saya. Saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman online yang sah dan itu tidak akan merugikan saya, jadi saya memutuskan untuk meminta nasihat dari teman saya. tentang cara melakukannya, mendapatkan pinjaman online, kami membicarakannya dan dia mengarahkan saya ke seorang wanita bernama Nyonya Helen Wilson.

    Saya mengajukan pinjaman (Rp780 juta) dengan suku bunga rendah 2%, sekitar beberapa menit kemudian, saya mendapat tanggapan darinya dan mulai. Pinjaman tersebut disetujui tanpa tekanan dan semua persiapan darinya dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan agunan untuk transfer tersebut. Dalam peminjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 4 jam uang itu disimpan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu mimpi sampai saya mendapat notifikasi dari bank saya bahwa rekening saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp 780 juta. Saya sangat senang akhirnya ALLAH menjawab doa saya dengan menginstruksikan pemberi pinjaman saya dengan kredit nyata, yang dapat memberikan keinginan hati saya.

    Terima kasih banyak kepada Helen Wilson karena membuat hidup saya adil. Saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman online untuk berhati-hati terhadap penipu pinjaman karena ada banyak di internet. Jika ada yang membutuhkan pinjaman, hubungi Nyonya Helen Wilson melalui E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU melalui whatsApp: WA: +1-585-326-2165. untuk informasi lebih lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman Anda,

    E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU WhatsApp: +1-585-326-2165


    Terima kasih banyak telah meluangkan waktu Anda untuk membaca Kesaksian saya dan saya harap ini memandu Anda ke arah yang lebih baik jika Anda mencari pinjaman online dan saya berdoa semoga Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Nama saya Sri Heryani Anda dapat menghubungi saya untuk referensi lebih lanjut melalui email saya: (sriheryani095@gmail.com)
    Terima kasih untuk kalian semua.

    ReplyDelete
  7. Nama saya Puan Batrisyia Imran dan saya berasal dari Indonesia. Kadang-kadang, saya telah mencari pemberi pinjaman Pinjaman yang boleh saya pinjam untuk mengembangkan perniagaan saya dan juga mencipta pekerjaan untuk orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet sangat teruk dan saya kehilangan 37 juta kerana saya memohon 850 juta untuk meningkatkan perniagaan saya. Selepas pengalaman saya, saya berjanji kepada diri sendiri bahawa saya tidak akan meminjam daripada internet kerana saya telah ditipu.

    Jadi, satu hari yang setia saya membaca artikel di blog dan selepas saya selesai membaca, saya pergi menyemak bahagian komen untuk mengetahui apa yang mereka fikirkan. jadi saya melihat komen seorang wanita bernama SETIA AHMAD dan dia berkongsi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar daripada seorang wanita bernama MARIA ALEXANDER .

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi SETIA AHMAD dan saya menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya kehilangan 37 juta daripada pemberi pinjaman yang tidak baik kepadanya. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberitahu saya bahawa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang boleh dipercayai telah berakhir. dia menghantar saya nombor telefonnya dan saya menghubunginya untuk memastikan kerana saya tidak mahu kehilangan wang lagi. dia bercakap dengan saya dan berkata saya perlu menghubungi butiran syarikat tempat Puan MARIA ALEXANDER bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa berlengah-lengah dan saya mesti cuba berkongsi berita baik saya supaya orang lain dapat diselamatkan daripada pemberi pinjaman yang buruk.

    Jadi saya menghubungi Puan MARIA ALEXANDER melalui email: ( mariaalexander818@gmail.com ) DAN whatsapp : (+1 254-276-8402 ) yang saya hubungi.

    Selepas saya menghubungi Puan MARIA ALEXANDER , saya diminta untuk mengemukakan segala yang diperlukan daripada saya sebagai peminjam dan selepas beberapa ketika, pinjaman itu diluluskan untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa sebarang kelewatan atau sebarang bentuk tekanan.

    Jadi, saya menambah maklumat peribadi saya untuk sesiapa yang mencari pemberi pinjaman yang boleh dipercayai untuk menghubungi saya dan saya bersedia membantu anda kerana saya mahu orang lain diselamatkan daripada pemberi pinjaman yang tidak baik. ( batrisyiaimran4@gmail.com )

    Saya berdoa agar Tuhan memberi orang yang memerlukan pinjaman untuk melihat kisah saya supaya mereka dapat diselamatkan apabila saya diselamatkan. Saya sentiasa bersedia untuk menghulurkan bantuan kepada sesiapa yang memerlukan, jadi hubungi saya pada bila-bila masa kerana saya tidak membuat orang saya jatuh ke tangan pencuri!!! , saya mendapat pinjaman tahun ini 2022....kegembiraan masih mengalir di hati saya. semoga ALLAH merahmati Puan MARIA ALEXANDER

    ReplyDelete

  UNTUK PERTANYAAN LEBIH LANJUT  BOLEH WHATSAPP OR CALL KAMI TERUS  017 885 5539 / 014 224 8223 (RINA) PAKAR PERUNDING